A munkavédelem nem megy távmunkában
Sokan kérdezik, hogy a Bástya Tűz- és Munkavédelem miben különbözik egy látszólag hasonló profilú, “papírgyár” vállalkozástól? Röviden annyi mondható el, hogy MINDENBEN. De nézzük egy picit részletesebben! A “műkedvelő” munkavédelmi vállalkozások képviselői “bemondásra” – értsd: anélkül, hogy a helyszínt és a megrendelő cég sajátosságait megismerték volna – készítik el a munkavédelmi szabályzatot. A távmunkában legyártott papír felhasználását pedig a továbbiakban a megrendelő belátására bízzák.
Ezzel szemben a szakmáját komolyan vevő tűz- és munkavédelmi vállalkozás – és ilyen a Bástya is – minden esetben a helyszíni felmérésre alapozza a szabályzat elkészítését. Mivel a dokumentum egy rögzített állapotot igazol, ennek fenntartása csak további együttműködéssel, folyamatos visszakövetéssel lehetséges. Ezért az adott cégtől függően havonta, két- ill. háromhavonta a helyszínen egyeztet arról, hogy a kezdeti időszakhoz képest van-e változás, működik-e a rendszer, történt-e a tűz- és munkavédelmet érintő esemény az eltelt időszakban.